Sidor

tisdag 8 november 2011

BLOMMIG HALSDUK






En till scarves/halsduk i glada färger. Det kan behövas dá jag nästan alltid har svarta eller andra mörka färger pá mina kläder. Naia ville givetvis ocksá ha.
Hittade den först här och sen fann jag en bra beskrivning här.
För ovanlighetens skull har jag virkat i ull. Underbart mjukt.

Bjuder även pá en bild pá mej frán skolans Halloween-fest. En rolig fest där sá gott som alla var utklädda.
Rektorn i Dracula-kostym ledde lekarna. Skrik-tävling, kvastdans....
En läskig teater och hela skolan dekorerad efter konstens alla regler.
Vi är oerhört nöjda med den nya skolan. Det ordnas massor för barnen. Det blir väl sá i en liten by där alla känner alla.
Pá bilden kan man ana hur fint skolan ligger, med bergen i bakgrunden.


10 kommentarer:

  1. jajajajaja no me lo puedo creer!! eso no me lo contaste!! digo,que bruja mas genial María!!! y que rara de morena!! por qué todas las brujas "somos" morenas?? jajajaja ;)

    SvaraRadera
  2. UNDERBARA halsdukar!!
    Perfekt för att pigga upp både dunkla klädslar och humör!

    SvaraRadera
  3. Jag kände inte igen häxan, men Julius gjorde. ;)

    SvaraRadera
  4. Jaaa, jag kunde kommentera! Jag har försökt hur många gånger som helst, men det har inte funkat!

    SvaraRadera
  5. Hej Ia, vila fina halsdukar du virkat. Har inte rört mina virknålar på jääätte länge :/ Men jag vet att det kommer igen. Kul att ni trivs! Jag är också jätte nöjd med L´s skola som han började nu i höst. Vi bor också i en by och det är jättebra för barn i denna åldern. Om senast 10 år får vi väl flytta in till stan ;)
    Kram Sara (som inte känner för att blogga alls...)

    SvaraRadera
  6. ahh så snygg du var, scarfen är ju underbar mvh sunnasblogg

    SvaraRadera
  7. Din halsduk är riktigt sommarfin och piggar upp nu i höstmörkret. /Christel

    SvaraRadera
  8. Fint. Så spanskt...

    Snygg häxa. Jag borde skicka min Halloween bild på mig själv till dig... Våga klä ut sig. Det är ju kul ju. Maken vägrar. Så jag brukar bjuda till.

    Snygg scarf. Dom där Japanska blommorna är ju bedårande. Extra nsygga på Naia tycker jag. Hon är ju en blomma hela hon! ♥♥♥ Annette

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar halsduk, man blir så glad när man ser den!!!

    Kram Marina

    SvaraRadera